Automašīna sagatavota braukšanai pa kopējas nozīmes ceļiem , kā arī izmantojama slēgtās trasēs ar dažādiem ceļa segumiem. Šobrīd tā vairāk orientēta braukšanai pa ceļiem ar grants segumu, taču, ja samazina mašīnas augstumu, tad to var lieliski izmantot autošosejā. Projekts ir tapis uzlabojot Audi 90 20v quattro automašīnu aptuveni 5 gadu laikā un tajā ir realizētas daudzas idejas, kuras gribējies pārbaudīt dzīvē. Ikdienā tā tiek izmantota, lai testētu dažādus ar auto saistītus ritošās daļas un dzinēja uzlabojumus (risinājumus), kā arī reizēm, lai potenciāliem klientiem parādītu, ko iespējams iegūt no viņu auto, veicot attiecīgas pārbūves (piemēram bremzēšanas efektivitāte, stabilitāte uz dāžādiem ceļa segumiem, vadāmība ekstrēmos apstākļos u.tml.)
Automašinas ārējais skats speciāli saglabāts, lai auto vizuāli ne ar ko neatšķirtos no 20-gadīgas palietotas automašīnas. t.i.braucot ar šādu auto tas neuzliek pienākumus būt pirmajam, bet........????
Video ar šo auto uz ziemas ceļa
Auto tehniskie dati:
Nokomplektētas automašīnas masa....1215 Kg
Motora jauda (ilgstošai braukšanai) ......475 Zs
Maksimālā motora jauda (īslaicīgi) ........600Zs
Motora griezes moments.........635 Nm
Apgriezienu diapazons, kurā griezes moments ir stabili virs 500Nm.........3500---6500rpm
Motora vadība...Megasquirt programmējamais vadības bloks
Degviela.....standarta 98 benzīns
Ieskrējiens līdz 100 km/h neizmantojot speciālo starta režīmu un normāli slēdzot pārnesumus........6---7sec
Ieskrējiens līdz 200km/h pa zemesceļu...........16---18sec
Bremzes...............Ferodo DS3000
Piekares bukses.....speciāli izgatavotas
Amortizatori.......Koni Sport
Statnes.....regulējamas ar speciālām atsperēm
Bremžu pastiprinātājs.....elektrohidraulisks
Stūres rata gājiens......2 apgriezieni
Sēdekļi ......Sparco (sporta)
Transmisija.....pilnpiedziņa ar torsen tipa pašbloķējošiem diferenciāļiem
Ar šādu auto vizinoties slēgtās trasēs var gūt neaizmirstamus iespaidus, jo auto ir sagatavots neiekļaujoties normās, kas tiek noteiktas autosporta, piemēram rallija automašīnām (300Zs), varētu oponēt, ka rallijkrosā auto ir daudz jaudīgāki, bet ar šīm mašinām atkal nevar ilgstoši braukt un piedalīties ikdienas satiksmē, jo tās paredzētas īsākām trasēm un nav aprīkotas ikdienas braukšanai, standarta pilnpiedziņas auto gan ir pieejami ar jaudīgākiem motoriem, bet parasti to masa ir virs 1500Kg (piemēram, lai auto ar masu 1500kg sasniegtu šādus pašus dinamikas rādītājus, tam nepieciešamā jauda jau ir 600Zs un apstāšanās dinamika reāli būs sliktāka, bet kā zināms, vidējais braukšanas ātrums ir būtiski atkarīgs no laika, kurā auto spēj samazināt ātrumu).
Šādas automašīnas sagatavošanas orientējošās izmaksas ir ap 30.000eur