motoru kodi: CDNC CAEB CHJA CDNB
Motora eļļas palielināts patēriņš
iemesli:
pārāk mazi caurumi , tie aizaug un eļļa netiek savākta
kartera ventilācijas bloks:
rodas palielināts vakuums karterī un eļļa nokļūst ieplūdē
motora kloķvārpstas aizmugurējais blīvslēgs:
blīvslēgam nav atsperes un tas izdiluma gadījumā nenodrošina eļļas novākšanu
Problemātiski ir tas, ka motors ir salīdzinoši komplicēts un ir nepieciešams akurāts darbs, lai nokļūtu pie pozitīva rezultāta.
Esam sastapušies ar daudziem motoriem, kam vienkārši samainīti gredzeni, virzuļi un pēc 50-80.000 km defekts atkal atgriežas. Ir meistari, kas piedāvā atjaunotu motoru uz apmaiņu vai remontu, bet garantija uz eļļas patēriņu 20.000km, tas ir 2 eļļas maiņas un atkal remonts.
Kārtīgi izanalizējot motora īpatnības un konstrukciju atradām reālus risinājumus, kas dod iespēju braukt vismaz 100.000km bez problēmām:
motora eļļas maiņa regulāri ik pa 10.000km
kartera ventilācijas bloks vienkārši regulāri (50.000km) jāmaina
iegādāties eļļas taustu un vismaz reizi mēnesī paskatīt motoreļļas līmeni
pārbaudīt degvielas bāku (reizi 30.000 km)
Ja nokļūstam līdz motora remontam:
eļļas gredzenus uzstādīt 3 daļīgos, lai nebūtu "mazo caurumiņu"
vecākos modeļos virzuļgrupu var nemainīt un izvirpot platākas gredzenu vietas
aizmugurējo blīvslēgu uzstādīt ar atsperi, kā vecajos modeļos
ātrumkārbas-motora savienojuma skrūves uzstādīt tērauda
lietot atbilstošus blīvēšanas materiālus
pārbaudīt vecās skrūves un lieki nelikt jaunas, jo materiālu kvalitāte strauji krītas