Latviešu Русский English

2.0 TFSI motori


Varētu teikt, ka šim motoram arī atrisinātas dažas raksturīgas problēmas:
  motoru kodi: CDNC CAEB CHJA CDNB  
Motora eļļas palielināts patēriņš

  iemesli:
     eļļas gredzeni:
       pārāk mazi caurumi , tie aizaug un eļļa netiek savākta
     kartera ventilācijas bloks:
       rodas palielināts vakuums karterī un eļļa nokļūst ieplūdē
  motora kloķvārpstas aizmugurējais blīvslēgs:
     blīvslēgam nav atsperes un tas izdiluma gadījumā nenodrošina eļļas novākšanu

Problemātiski ir tas, ka motors ir salīdzinoši komplicēts un ir nepieciešams akurāts darbs, lai nokļūtu pie pozitīva rezultāta.

Esam sastapušies ar daudziem motoriem, kam vienkārši samainīti gredzeni, virzuļi un pēc 50-80.000 km defekts atkal atgriežas. Ir meistari, kas piedāvā atjaunotu motoru uz apmaiņu vai remontu, bet garantija uz eļļas patēriņu 20.000km, tas ir 2 eļļas maiņas un atkal remonts.

Kārtīgi izanalizējot motora īpatnības un konstrukciju atradām reālus risinājumus, kas dod iespēju braukt vismaz 100.000km bez problēmām:

 motora eļļas maiņa regulāri ik pa 10.000km

 kartera ventilācijas bloks vienkārši regulāri (50.000km) jāmaina

 iegādāties eļļas taustu un vismaz reizi mēnesī paskatīt motoreļļas līmeni

 pārbaudīt degvielas bāku (reizi 30.000 km)

 Ja nokļūstam līdz motora remontam:

  eļļas gredzenus uzstādīt 3 daļīgos, lai nebūtu "mazo caurumiņu"
   vecākos modeļos virzuļgrupu var nemainīt un izvirpot platākas gredzenu vietas

  aizmugurējo blīvslēgu uzstādīt ar atsperi, kā vecajos modeļos

  ātrumkārbas-motora savienojuma skrūves uzstādīt tērauda

  lietot atbilstošus blīvēšanas materiālus

  pārbaudīt vecās skrūves un lieki nelikt jaunas, jo materiālu kvalitāte strauji krītas