|
|
|
|
No 2010. gada sākām saskarties ar Audi Q7 remontiem un radās daudz risinājumu konkrētā modeļa automašīnu kvalitatīvai apkopei un remontam. Uz šodienu varam teikt, ka Q7 ir salīdzinoši vienkārša un izturīga automašīna un to ir viegli remontēt
Izrādījās, ka par maz ir tikai ievērot ražotāja rekomendācijas apkopes darbiem, jo ņemot vērā mūsu klimatiskos apstākļus un ceļus parādās iespējas novērst daudzas problēmas to sākuma stadijā.
Šobrīd varam teikt, ka
Šeit aprakstīsim dažas no 2007-2015 gada auto (vairāk skatoties uz 3,0 un 4,2 litru dīzeļmotoriem), raksturīgām problēmām, vēlāk pievienosim arī bildes
- Pneimatiskās piekares gaisa kompresors (lasīt vairāk)
- Pneimatiskās piekares atsperu gaisa vārsti
- Logu tīrītāja mehānisms (salūzt mehānisma piedziņas plastmasas zobrats)
- Motora galvu defekts 3.0 litru dīzeļdzinējam (dzesēšanas šķidruma noplūde 1. un 4. cilidros)
- MMI paneļa vadības pogas (izlejot uz tām dzērienus, tās salīp)
- Starteris 3.0 litru dīzeļdzinējam (bieži maina akumulatoru nepārbaudot starteri )
- + klemmes nekontakts motortelpā
- masas vads no virsbūves uz motoru
- kondicioniera cauruļvadu korozija
- keyless durvju ārējie rokturi
- riteņu ģeometrijas regulēšanas elementu korozija
- bagažnieka vāka slēdzenes elektriskais defekts
- dzesēšanas šķidruma noplūde motora augšējā daļā pie eļļas dzesētāja