Sākums šķita vienkāršs, kas tur, alumīnija bremžu suports, iztīrīsim, piepulēsim un jaunu remkomplektu.

 

 

Ne vienmēr pirmais skats dod pareizu priekšstatu, kas ir iekšpusē.

 

 

 

 

Kad izjaucām, pirmā problēma izrādījās, ka šī modeļa supotrtu uz pusēm nevar sadalīt un visi darbi jāveic pa 93 mm spraugu.

 

 

 

 

Domājām atdosim remotēt pie profesionāļiem, aizsūtam bildes un atbilde ir neiepriecinoša, šādus neremontējam.  Skaidrs, ka pa 500eur nomaina 2gab remkomplektus ar virzuļiem, kas izmaksā 100eur un nokrāso, tikko iestājas mehāniski vai korozijas bojājumi, tā neko nevar izdarīt, kā jau EIROPĀ, varēja vismaz reklāmā nerakstīt, ka atjauno, bet veic elementāru remontu un  nokrāso.

(piemērs vienai vietai, kur domājām atremontēt)

 

Tā kā solīts bija, nācās risināt jautājumu un izgatavojām palīgierīci frēzei, lai varētu piekļūt bojātajām vietām caur ierobežoto spraugu, iecentrēties un izfrēzēt korozijas bojātās vietas, kurās ievietot speciāli izgatavotus alumīnija gredzenus.

 

 

Gala rezultāts bija patīkams, tagad var teikt, ka ir risinājumi bojātu keramisko bremžu alumīnija suportu atjaunošanai.

 

 

 

 

 

Secinājumi:

 Neticiet tiem, kas saka, ka keramiskās bremzes mazāk jāapkalpo. Reāli pa mūsu ceļiem, ja brauc arī ziemā un pavasarī, kad uz ceļiem ir super-truper ķīmija, kas noēd visu sniegu, ledu un vēl auto pieķer klāt, šādu keramisko bremžu suportiem nepieciešama apkope reizi sezonā un atkarībā no stāvokļa varbūt arī pilnīga izjaukšana, mazgāšana, apstrāde ar spec ķīmiju un salikšana.


Runa iet par bremžu suportiem:

4L0615107B  4L0615108B